AUDYT ORGANIZACYJNY I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
• Analiza stanowisk pracy i projektowanie zakresu obowiązków;
• Analiza obiegu dokumentacji w przedsiębiorstwie (dział ZZL);
• Sondaże postaw pracowniczych;
• Analiza poziomu zatrudnienia i zapotrzebowania na siłę roboczą;
• Identyfikacja mocnych i słabych stron struktury zatrudnienia.
Pozwala to:
• Zwiększyć efektywność działania organizacji, uwalniając efekt synergii, dzięki któremu korzyści płynące z pracy zespołów będą znacznie większe niż suma wkładu pracy poszczególnych pracowników;
• Realizować strategię firmy w obszarze struktury organizacyjnej, wypracowując we współpracy z Państwem narzędzia służące kształtowaniu struktury organizacyjnej firmy.
Dodatkowo w ramach audytu w zakresie zarządzania zmianą, można przeprowadzić:
• Identyfikację pracowników zdolnych do wdrożenia zmiany;
• Identyfikację i eliminację barier w zarządzaniu personelem;
• Projektowanie i wdrażanie metod rekrutacji indywidualnej i grupowej;
• Projektowanie optymalnych struktur organizacyjnych;
• Planowanie zasobów personalnych;
• Usprawnienie procesów komunikacyjnych.